Kategorie: Wszystkie | Patch
RSS
poniedziałek, 07 czerwca 2010
Miesiąc opóźnienia. Tradycja DICE podtrzymana.

Wiadomo już że:

Battlefield 1943 w wersji na PC jest ciągle planowany, ale na pewno nie ukaże się w czerwcu (ergo- EA Polska nie była w tym precyzyjna)

Z urlopu(?) powrócił jeden z czołowych programistów Michael Kalms i zasiadł do pracy nad patchem, który niestety ciągle jest niestabilny, nękany błedami KTD (crash to desktop).

Tymczasem konsole otrzymują nowe tryby dla starych mapek:

Oraz kilka poprawek w nowych patchach:

  • Vehicles can now be damaged by friendly fire when playing Hardcore.
    The MG36 now properly has its red dot sight in Hardcore.
    Damaged vehicles no longer blink on the minimap for soldiers without a powertool.
    SPECACT kits can be used on all SDM and SR levels.
    40mm Shotgun is now properly rewarded platinum at 500 kills not 1000.
    G3 and Mk14 can now use the AR Marksman specialization.
    Fixed a graphical issue when equipping the GOL with a 4x or Red Dot sight.
    Scoring is now awarded after a player?s death.
    Increased Tickets in Conquest mode and significantly increased Ticket Bleed when holding a majority or more of flags.
    The Conquest Horn now only plays for a short time when running low on Tickets.
    Updated the weapon stats in the Menu to reflect previous weapon balance changes (no additional weapon balance changes were made).
    Increased the power of the UH-60 miniguns at long range.
    Armored Vehicles are now more effective at running over soldiers.
    Fixed an issue on Isla Inocentes where destroying a fence would also destroy the building containing an MCom.
    Fixed various hangs and exploits.

Zatem plotki o AOCG na g3 i EBR zostały potwierdzone.

piątek, 04 czerwca 2010
Patch r8 będzie kiedy będzie.

 

Skutkiem zalania/świąt państwowych strajku pracowników komunikacji w Rumunii1 także i w tym tygodniu pecetowa brać nie doczekała się wyglądanego od ponad 4 tygodni patcha oznaczonego jako R8 (klient) i R14 (serwer).

Spekuluję, że patch byc może i jest gotowy, ale zgodnie z polityką DICE- nie publikują oni łatek pod koniec tygodnia2- tym bardziej, że dla odmiany dziś, piątek 4.06. to święto... w Szwecji.

Polityka nie publikowania dotyczy o dziwo jednak tylko wersji PC, patch  dla PS3 ukazał się w środę.

W związku z koszmarnym opóźnieniem pojawijaą się fale domysłów, cóż to nowego DICE graczom zafunduje, przypuszczać można, że opublikowany niegdyś changelog uległ sporym zmianom. Tymczasem opierając się na dyskusjach z forum konsolowego, możemy pogdybać na ile prawdą są następujące zmiany:

  • Two ATVs have been added to Arica Harbor CQ
  • G3 and M14 are allowed to equip Marksman Specialization
  • Reduced snow drift/snow blind on White Pass SQDM
  • Atacama UAV moved to second level of the boat
  • MCOM arming/disarm points have been increased

Kolimator i optyka dla g3 i EBR mieszczą się w kategoriach "oczekiwanych przez społeczność", tym bardziej, że o takowych perkach wspominał w swoich tweetach Alan Kertz alias Demize99.

Korespondencja niektórych tweetnautów z osławionym Bazą (Barrie Tingle) przynosi nadzieję na połączenie łatki z zaoferowaniem do sprzedaży w EA Store graczom PC także tzw. SPECACT Camo Pack, czyli pakietu nowego umundurowania dla każdej z klas wraz z dostępem do nowopokolorowanych rodzajów bronii (niestety, unikalny kamuflaż dotyczyć będzie tylko i jedynie ostatnich z dostępnych gunów a zatem m16,mg3,ump-45 oraz m95. Zakup owego pakietu umożliwy zdobycie odpowiednich pinów(szpilek) oraz odpowiednio punktowanych odznak.

Balans poszczególnych rodzajów broni stoi pod znakiem zapytania, min. w związku z masowym marudzeniem na forach dot. min. osławionego Carla Gustava

1) Okazuje się, że to własnie w Rumunii mieści się główna kwatera testów QA, którzy to testerzy nie zdołali dojechać... do pracy.

2) Odrobinę dziwne, biorąc pod uwagę błędy które zafundował ostatni patch.

Na deser zaś tapeta z... Battlefielda 3:

http://ganondorftm.deviantart.com/art/Battlefield-3-Wallpaper-77163122

save